Passem-ho bé

El passat dimarts 12 de juny, els alumnes de primer de Primària vam asistir al teatre Atrium de Viladecans a veure l’espectacle “Passem-ho bé”, i correspon a la clausura de les activitats que organitza l’Ajuntament de Viladecans d’Educació per a la movilitat segura.

Audició Dàmaris Gelabert

El dijous 8 de maig, els alumnes de CI hem gaudit de l’audició de la Dàmaris Gelabert amb l’espectacle “La vida és Música” al teatre Atrium de Viladecans. Ha estat molt emocionant i participatiu, ja que hem gaudit de la seva música i hem recordat les seves cançons de manera molt dinàmica.

Celebrem Sant Jordi

Els alumnes de 3r han inventat uns contes en petits grups, els han il·lustrat i també han posat les seves veus. Properament els tindreu disponibles…

alumnes treballant amb els IPads i Netbooks

Els alumnes de 4t han escrit uns poemes de Sant Jordi. I ho han recitat a les classes de 2n. Ho hem passat molt bé.