La XIE de Viladecans explica l’experiència del programa MISTI a l’escola

Divendres, 10 Mai 2019

Tal com us vam informar a aquesta entrada del mes de gener. La nostra escola va participar al programa MISTI Global Teaching Labs del MIT a través de la Fundació Tr@ms.

El programa ens donava l’oportunitat de poder tenir a les nostres aules un estudiant del MIT (Massachusetts Institute of Technology) que ens aportava la seva experiència i coneixements científics als nostres alumnes. En Pranav, alumne californià de 2n de Bilogia, va estar un mes amb nosaltres i vam poder aprendre diferents coneixements relacionats amb les Science, Matemàtiques i Robòtica de formar teòrica i pràctica en anglès.

Va estar una experiència que les famílies, els alumnes i els professors han valorat molt positivament, però millor que us ho expliquin ells mateixos a través de la notícia i del vídeo que acaba de publicar la XIE (xarxa d’innovació educativa de Viladecans) explicant aquesta experiència.

Des de l’escola volem donar les gràcies a la XIE per haver vingut a fer un reportatge i interessar-se per aquest programa. Per llegir la seva notícia ho podeu fer des d’aquí. Us deixem també el vídeo amb l’entrevista i a en Pranav, als alumnes i a la Clara (professora de science).