Participem al programa MISTI Global Teaching Labs del MIT

Dimarts, 15 Gen 2019

Aquest curs la nostra escola participa al programa MISTI Global Teaching Labs (GTL) on estudiants del MIT (Massachusetts Institute of Technology) tenen l´oportunitat d´aprendre i compartir els seus coneixements Matemàtics, Tecnològics i Científics a escoles d´arreu del món. Aquests alumnes passen un procés de selecció on s´escullen els que tenen un millor expedient.

A través de la Fundació Tr@ms ens hem acollit a aquest programa on en Pranav Lalgudi (estudiant universitari de 2n curs de Biologia) estarà durant un mes fent classes en anglès de ciències, robòtica i matemàtiques a alumnes de primària, secundària i batxillerat. L´objectiu d´aquesta iniciativa és motivar i estimular als nostres alumnes en el camp de la innovació i la ciència.