MENJADOR

L’espai del menjador és un servei que s’ofereix a totes les famílies que necessiten que els seus fills i filles siguin atesos durant el temps del migdia des de les 12.30h fins a les 15.00h,  comprès entre els cursos del P3 fins a 4t d’ ESO, entenent aquest servei, a banda d’un espai per poder dinar, com un complement de l’activitat educativa, un espai més on treballar l’educació integral del nostre alumnat, a nivell cultural, social, lúdic i d’hàbits.

EXTRAESCOLARS

L’Escola ha generat una oferta educativa de qualitat pel temps de lleure que arribi a tots els alumnes, sense distincions i de manera optativa. Vol assegurar l’atenció dels infants i joves a la finalització de l’horari escolar, facilitant la conciliació de la vida laboral de les mares i pares amb la vida familiar. Fomentant la pràctica d’activitats esportives i culturals (futbol, bàsquet, patinatge, ball, robòtica, escacs, reforç,…), tot mostrant noves maneres de gaudir del temps de lleure. Garantint la qualitat en les activitats de lleure i adaptant-les a les necessitats d’alumnes i famílies.

Ed. Infantil de 17.00 a 18.00 hores.

Ed. Primària i Secundària  17.30 a les 18.30 hores.

ESPAI D’ACOLLIDA

El servei d’ acollida matinal que s’ofereix a l’escola durant tot el curs escolar està orientat per alumnes d’Infantil i Primària, per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars.

Ed. Infantil des de les 7.45 fins a les 8.45 hores.

Ed. Primària des de les 8.00 fins les 9.00 hores.

EQUIP PSICOPEDAGÒGIC

L’Escola disposa d’un equip psicopedagògic amb l’objectiu principal d’assessorar a mestres i famílies en el procés d’aprenentatge dels alumnes. Es pretén un acompanyament personalitzat atenent a la diversitat i singularitat. Prioritzant als alumnes que presenten més dificultats d’aprenentatge, elaborant eines específiques que permetin un progrés adequat. Assessorament en l’orientació acadèmica i professional.

I quan arriba l'estiu!

CASAL D’ESTIU (ESTIUEGEM)

La base d’aquest projecte de lleure és aconseguir educar als infants en els valors de l’escola de la manera més vivencial possible. És per això que realitzem activitats de tota mena per tal d’aconseguir una sinèrgia positiva entre diversió i aprenentatge. Els infants gaudeixen setmanalment de múltiples activitats, sempre diverses i confeccionades tenint en compte l’edat i les necessitats dels nens i nenes. Any rere any s’utilitza un centre d’interès o eix d’animació que serveis per lligar totes les activitats i sortides mitjançant una història protagonitzada per diversos personatges i on gaudim de trepidants aventures. Això és una de les claus de l’èxit d’aquest servei ofert des de fa molt anys per l’escola i obert a qualsevol infant de fora del centre.