Ambients

Disposem de diferents espais temàtics per afavorir la interacció i col·laboració entre infants amb l’objectiu d’estimular les ganes d’aprendre.

Projectes

Els projectes permeten treballar un tema en concret i investigar amb l’ajuda de la família i l’escola. Amb tot plegat es treballa de forma cooperativa.

U

Racons

Els infants tenen diferents ritmes maduratius i el treball per racons permet respectar-los per tal d’afavorir la seva autonomia i capacitat organitzativa.

Robòtica

Amb la robòtica educativa, els infants aprenen a reflexionar, assagen, cooperen i s’expressen en un altre format. Desenvolupen petits reptes d’aprenentatge.

P3, P4 i P5: Cuidem i acollim els infants

Llenguatge verbal

Mitjançant la lectura i escriptura, es comença a P3 amb el propi nom i, a partir d’aquí es fa tot un treball de reconeixement del món de les lletres. Es treballen contes, rètols, logotips, poemes, endevinalles… amb l’objectiu de fer un treball globalitzat de lectura i escriptura. Cada infant segueix el seu ritme d’aprenentatge, però en general comencen a llegir a partir de P4 i és a P5 quan es consolida la lectura. L’expressió oral es treballa contínuament i ho fem a partir de l’explicació de les pròpies vivències.

Llenguatge matemàtic

Les matemàtiques estan presents, constantment, a la vida quotidiana dels nostres infants. Aviat, el nen necessita construir una mínima competència amb els números per referir-se a les situacions que se li plantegen. Comptar a l’Educació Infantil és tan habitual com gratificant. Els infants juguen sense parar amb els objectes, els toquen, els oloren, els compten… descobreixen el soroll que fan quan cauen… en definitiva, treballem sistemàticament les qualitats sensorials dels objectes.

Anglès des de P3

L’ensenyament de l’anglès és cada vegada més una necessitat dins la nostra comunitat educativa. A lnfantil fem una hora diària de llengua anglesa a P5 i 4 hores setmanals a P3 i P4. Una mestra especialitzada dona la classe en inmersió lingüística total, amb suport d’accions gestuals i visuals, per tal de fer més entenedores les classes. Amb rutines diàries com el Hello&Goodbye, o treballant conceptes com el temps, els dies, etc… ens permet introduir vocabulari i que els infants s’acostumin.

Robòtica educativa

Encetem un aprenentatge totalment nou i innovador que possibilita als infants treballar de forma cooperativa. A través de petits reptes els iniciem en el desenvolupament d’habilitats, capacitats i competències que han de ser clau en el món del segle XXI que els hi ha tocat viure, i a la vegada els introduïm dins del raonament lògic i deductiu. Es tracta d’un eix fonamental per a la nostra escola i que té continuïtat a totes les etapes educatives.

"Explica'm i oblidaré, ensenya'm i ho recordaré, involucra'm i ho aprendré."

Benjamin J. Franklin

SEGUEIX-NOS!