Representació teatral dels alumnes d´Infantil i Primària

divendres, 04 maig 2018

El passat 20 d’abril els alumnes d´Infantil i Primària vam representar el Festival d’enguany al Teatre Atrium de Viladecans.

Els alumnes d’Infantil vam representar la llegenda de Sant Jordi, un treball dut a terme durant el primer i segon trimestre. Aquest projecte ens ha permés connectar amb aquesta llegenda, tan important dins la nostra cultura, emprant diferents tipus de llenguatge com el verbal, visual, corporal, musical i el digital. Ha estat un projecte adaptat a les característiques de les edats dels nostres infants, desenvolupant el potencial de cada un d’ells/es en un treball col·laboratiu.

D´altra banda, els alumnes de Primària hem treballat aquest curs el Projecte d’arts escèniques que hem inclòs al Currículum de Primària. En aquest projecte hem treballat l’expressió corporal, el llenguatge, la música i la dansa, dins d’un context teatral fent petites dinàmiques que ens han ajudat a millorar en l’aprenentatge de noves eines d’expressió. El resultat final és la posada en escena d’un musical que hem treballat tota la Primària, amb la col·laboració dels pares i mares de l’escola: El Rey León. Un treball molt emocionant i fet amb molta il·lusió.