L’Escola Goar estrena curs amb les instal·lacions renovades

Dissabte, Set 2016

Els més de 720 alumnes de l’Escola Goar han començat el curs 2016-2017 amb unes instal·lacions renovades i més preparades per potenciar l’ús de les noves tecnologies al centre, així com el projecte lingüístic i el treball cooperatiu dels alumnes i de l’equip educatiu. “Comencem un nou curs molt il·lusionant i motivador”, apunta José Pérez, director de l’Escola Goar.

Durant aquest estiu s’ha dut a terme una reforma integral de les dues escoles Goar de Viladecans, la del carrer de la Muntanya, on hi ha ubicats els alumnes d’Educació Infantil, i la del carrer de la Circumval·lació, on hi ha els alumnes de Primària, Secundària i Batxillerat.

Durant aquests mesos s’ha canviat íntegrament la instal·lació elèctrica dels edificis, s’han instal·lat dos punts d’internet a totes les aules i a tots els espais comunitaris de l’Escola Goar, i s’ha creat un punt Wi-fi. Aquestes millores permetran a l’escola potenciar encara més l’ús de les noves tecnologies dins el projecte educatiu del centre.

Juntament amb les millores a nivell tecnològic, també s’han renovat els lavabos interiors, la recepció, s’han canviat les portes interiors i exteriors dels edificis, s’ha sanejat el revestiment dels edificis i s’ha pintat tota l’escola.

recepcioRecepció

passadisPortes interiors

lavabosLavabos dels alumnes

escola-escala-emergenciaNova escala d´emergència

Fundada el 1968 a Viladecans, l’Escola Goar és l’única escola de Viladecans concertada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya en totes les etapes: Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat. L’escola és gestionada per Creixen Educació, cooperativa impulsada per Escola Sant Gervasi, Suara Cooperativa i Abacus Cooperativa i que està posant en funcionament una xarxa d’escoles innovadores, de qualitat i d’avantguarda que ofereixin una atenció personalitzada i individualitzada als seus alumnes.